سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 94/7/4 | 11:21 عصر | نویسنده : عماد مرزبان

دکتر امین صابری نیا در نشست خبری گزارش عملکرد اورژانس بر ضرورت بررسی مسافران از نظر فنی و ایمن بودن خودروی خود قبل از سفر و در طول سفر تاکید کرد و افزود: از آنجا که بیشترین حوادث ترافیکی در معابر است بهتر است برگشت از سفر زمان بندی شود و در طی سفر از تفرجگاه ها با هدف رفع خستگی استفاده کنند.

وی، واژگونی ماشین به دلیل سرعت نامطمئن را از دیگر دلایل بروز حوادث ترافیکی بیان کرد و گفت: لازم است در هنگام حرکت فاصله استاندارد دو خودرو از هم رعایت شود.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور، با بیان این که بیشترین حوادث ترافیکی مربوط به زمان های غروب آفتاب و اوایل صبح است، گفت: بیشترین افرادی که در اثر حوادث ترافیکی فوت می کنند در گروه سنی 20 تا 40 سال قرار دارند و کودکان، 5 درصد از کشته شدگان را تشکیل می دهند.

دکتر صابری نیا همچنین، با اشاره به این که بیشترین آمار تلفات در ایام تعطیل نوروز و تابستان است، گفت: اورژانس هوایی، زمینی و بیمارستانی در هفته های پایانی تابستان آمادگی کامل برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی را دارند.

وی میزان افزایش ماموریت حوادث ویژه که شامل حوادث ترافیکی، زلزله و حوادث ناشی از آلودگی های هوایی است، در 5 ماه سال 94 نسبت به سال گذشته را 1.8 درصد بیان کرد و گفت: سال گذشته حوادث ترافیکی در ایام تعطیل 20 درصد نسبت به ایام دیگر افزایش داشته است.




  • قالب بلاگفا
  • قالب وبلاگ
  • ضایعات